Корисне для ознайомлення та використання Отримати посилання Facebook X Pinterest Електронна пошта Інші додатки січня 14, 2022 - - Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році (Лист МОН № 1/9-436 від 30.08.21 року)- Як розробити систему оцінювання учнів з ООП.- Відкриваємо інклюзивний клас. Як батькам пройти цей квест- Ресурси для організації якісної інклюзивної освіти- Кабмін затвердив порядок організації інклюзії в школах- Документація для асистента вчителя: коротко про головне- Асистент дитини в інклюзивному класі: обов'язки та особливості роботи- Учитель та його асистент: особливості взаємодії- Проєктивний психологічний інструментарій для роботи з дітьми з особливими освітніми потребами.-Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями- «Категорії труднощів та рівні підтримки в навчанні дітей з особливими освітніми потребами», 1.12.21 вебінар ( з просторів інтернету)-АДАПТАЦІЯ ТА МОДИФІКАЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ: ЩО ЦЕ ТА ЯК ЦЕ ЗДІЙСНИТИ ВЧИТЕЛЮ У ЗЗСО?- Методичні матеріали щодо оформлення ІПР за новим зразком (Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти) Отримати посилання Facebook X Pinterest Електронна пошта Інші додатки Коментарі
Коментарі
Дописати коментар